UTA a anunțat că a obținut un nou sponsor, începând din această toamnă, și anume Atrium Mall. Antrenorul Mircea Rednic a numit Atrium Mall „o jumătate de mall”, iar acum se pare că a avut dreptate. Cu toate că suma oferită de sponsor (aproximativ 12.000 de euro) nu este foarte mare, acest parteneriat reprezintă o nouă sursă de venit pentru echipa de fotbal din Arad. Cu toate acestea, numele Atrium Mall nu va apărea pe echipamentul de joc al echipei. Acceptarea acestei sponsorizări poate fi interpretată ca o dovadă a stării financiare precare a clubului, care se bazează în principal pe susținerea suporterilor și pe finanțarea locală.În final, se lasă cu o întrebare ironică privind un alt posibil sponsor.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “newsar.ro”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News si rescrise cu cuvintele noastre. După cum vedeți, este precizată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com