Retailerul olandez Used Products anunță extinderea în sistem de franciză în trei orașe noi: Oradea, Arad și Budapesta. Compania se specializează în vânzarea de produse noi și pre-utilizate, inclusiv în domeniul tehnologiei, de la gadgeturi la articole de divertisment digital. Francizele din Oradea și Arad se estimează că vor fi lansate în decembrie anul acesta, în timp ce cea din Budapesta va fi deschisă în februarie 2024. Francizatoul din Oradea este Andrei Ionașcu, care a lucrat anterior în magazinul Used Products din Cluj, în timp ce în Arad investiția a fost făcută de o familie tânără. În Budapesta, rețeaua internațională se va extinde pentru prima dată în Ungaria, cu un antreprenor cu experiență în marketing și call center. Magazinele Used Products oferă o gamă largă de produse și evaluază constant tendințele de ofertă și cerere, ajustând prețurile în funcție de experiența acumulată. Used Products a fost fondată acum 25 de ani în Olanda și s-a extins constant în Europa, fiind extrem de populară formula de “magazin în franciză”. În România, compania intenționează să deschidă magazine și în Spania, Franța, Italia, Austria, regiunea Scandinavă, Polonia, Moldova și Emiratele Arabe. Costurile de investiție pentru deschiderea unui magazin Used Products în România, în sistem de franciză, variază între 50.000 și 200.000 de euro.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com